O nas

Littera PR to zespół konsultantów z kilkunastoletnim doświadczeniem w projektowaniu i wdrażaniu skutecznych rozwiązań z zakresu komunikacji marketingowej. Pracujemy zarówno z międzynarodowymi korporacjami, jak i lokalnymi firmami i instytucjami, dostarczając rozwiązania najlepiej odpowiadające ich potrzebom wizerunkowym oraz biznesowym.

Kim jesteśmy

Jesteśmy grupą doświadczonych specjalistów ds. komunikacji i PR. Pracowaliśmy w największych firmach public relations w kraju, koordynowaliśmy projekty wizerunkowe dla największych światowych firm i instytucji. Mamy doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu wielokanałowych kampanii informacyjnych w Polsce, a także w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Są wśród nas specjaliści ds. CSR i relacji inwestorskich, graficy, byli dziennikarze. Dzięki różnorodnym doświadczeniom, jesteśmy w stanie zrealizować nawet najbardziej złożone koncepcje komunikacyjne.

Zespół

head of communications

Daniel Woubishet

head of communications

Przez ostatnich kilkanaście lat Daniel był związany z kilkoma spośród największych i najbardziej doświadczonych agencji PR w Polsce, gdzie kierował zespołami realizującymi złożone projekty komunikacyjne, głównie dla klientów z branż nowych technologii i finansów. W ostatnich latach natomiast, jako dyrektor operacyjny, kierował jedną z najstarszych firm doradztwa komunikacyjnego w Polsce.

Wraz z zespołami zrealizował kampanie wizerunkowe dla takich firm, jak Samsung Electronics, Logitech, AMD, Allegro, Mastercard, Citi Handlowy, Volkswagen Bank Polska, Polbank EFG, FedEx Express, Bridgestone, MOL Group, czy Unilever.

Wcześniej, przez pięć lat pracował jako dziennikarz miesięcznika Brief. Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW (specjalizacja Marketing Medialny i PR).

head of strategy

Ewelina Janus

head of strategy

Ewelina posiada kilkunastoletnie doświadczenie w public relations. Specjalizuje się w PR korporacyjnym, stakeholders relations i komunikacji produktowej. Wraz z zespołem tworzy oraz realizuje kompleksowe strategie komunikacji w sektorze B2B oraz B2C.

W ostatnich latach, jako Account Director kierowała kilkunastoosobowym zespołem konsultantów w jednej z najbardziej doświadczonych agencji PR w Polsce. Odpowiadała za realizację dziesiątek zintegrowanych kampanii komunikacyjnych dla klientów z różnych branż i sektorów, w tym m.in. Procter & Gamble, Cinema City, Toyota Motor Poland, Bayer, Super Pharm, L’Oreal, Unilever, Mio Technology czy Mastercard.

Ewelina ma również doświadczenie w pracy dla sektora publicznego (MSZ, PARP, ARP) oraz w działaniach w obszarze diversity. Nadzorowała organizację takich przedsięwzięć jak  Global Summit of Women, Znane Ekspertki czy Ada Lovelace Festival. Przed rozpoczęciem pracy w public relations zdobywała doświadczenie jako dziennikarz „The Warsaw Voice”. Jest absolwentką Wydziału Socjologii Collegium Civitas.

Współpraca

Staramy się, by nasze działania miały możliwie najkorzystniejsze przełożenie na cele wizerunkowe i biznesowe naszych klientów. Każdą współpracę rozpoczynamy od ustalenia co chcemy wspólnie osiągnąć, a następnie doradzamy najbardziej efektywne rozwiązania, zmierzające do założonych celów.

Efekty

Nie boimy się rozliczania nas z efektów naszej pracy. Naszym klientom na bieżąco dostarczamy informacji o postępach prowadzonych projektów, a także okresowe raporty podsumowujące efektywność zaproponowanych rozwiązań.

Chcesz porozmawiać o swoich projektach?